fbpx

Σχεδιασμός και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Εισαγωγή

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων και προσεγγίσεις της διά βίου εκπαίδευσης

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και διατύπωση σκοπού και στόχου

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Η σημασία του σχεδιασμού και της αξιολόγησης στα προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Αντικείμενα ,άξονες και δείκτες αξιολόγησης

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Στοιχεία οργάνωσης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Η επιλογή των εκπαιδευομένων

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Η επιλογή των εκπαιδευτών

ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Ο χώρος εκπαίδευσης και τα εποπτικά μέσα

ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Τα επαγγελματικά περιγράμματα και τα πλαίσια προσόντων

Οι εκπαιδευόμενοι, μετά την παρακολούθησή του προγράμματος θα είναι σε θέση:

  • Να κατανοούν την προβληματική και το περιεχόμενο της έννοιας της διά βίου εκπαίδευσης, καθώς και τους στόχους και τη δυναμική του συγκεκριμένου συστήματος, έτσι όπως αυτό αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
  • Να σχεδιάζουν με επάρκεια τις βασικές διαδικασίες ανάπτυξης ενός προγράμματος διά βίου εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη το πλαίσιο στο οποίο πρόκειται να υλοποιηθεί.
  • Να υλοποιούν ένα πρόγραμμα διά βίου εκπαίδευσης με οργανωτική επάρκεια (χρονοδιαγράμματα, προϋπολογισμός, σταδιακή ανάπτυξη των φάσεων υλοποίησης) συντονίζοντας επιτυχώς το ανθρώπινο δυναμικό που συμμετέχει (υπεύθυνοι προγράμματος, εκπαιδευτές, εκπαιδευόμενοι, διοικητικό προσωπικό κτλ.).
  • Να κατανοούν τη σημασία της αξιολόγησης για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός προγράμματος διά βίου εκπαίδευσης και να εφαρμόζουν διαφορετικές τεχνικές αξιολόγησης στο πλαίσιο μιας ευρύτερης συμμετοχικής φιλοσοφίας
  • Να γνωρίζουν τη σημασία των αρχών εκπαίδευσης ενηλίκων και να σχεδιάζουν, να υλοποιούν και να αξιολογούν ένα πρόγραμμα διά βίου εκπαίδευσης, θέτοντας στο επίκεντρο των ενεργειών τους τελικούς ωφελούμενους.