fbpx

Συντονισμός και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

ΕΝΟΤΗΤΑ 1:Αξιολόγηση-εννοιολογική αποσαφήνιση

ΕΝΟΤΗΤΑ 2:Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών στη χώρα μας και χώρες

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Αξιολόγηση μαθητή

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών συστημάτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Εκπόνηση Σχεδίων Δράσης της Μονάδας

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Νομοθεσία για την αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Εκπαιδευτική Ηγεσία

ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Η έννοια “αποτελεσματικότητα” και “αποδοτικότητα”

ΕΝΟΤΗΤΑ 10:Οργανωτική Κουλτούρα

ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Διαχείριση της Αλλαγής (Change Management)

ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Αποτελεσματική Ομάδα

ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Επικοινωνία, παρακίνηση προσωπικού

ΕΝΟΤΗΤΑ 14: Επαγγελματική εξέλιξη και προσωπική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προσωπικού

ΕΝΟΤΗΤΑ 15: Μετασχηματισμός της εκπαιδευτικής μονάδας

Το εν λόγω πρόγραμμα στοχεύει στην απόκτηση γνώσεων που θα βοηθήσουν αποφασιστικά τους επιμορφούμενους στην αποσαφήνιση γκρίζων ζωνών της αξιολόγησης, να πληροφορηθούν το ιστορικό πλαίσιο του θεσμού στη χώρα μας και να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της ορθής εφαρμογής της με σύγχρονες μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές με απώτερο στόχο την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μονάδων, την επαγγελματική εξέλιξη και προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι περιζήτητο από την εργοδοσία (Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), αξιολογείται στις κρίσεις επιλογής προσωπικού και Στελεχών επιχειρήσεων και Οργανισμών και θεωρείται ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για κάποιον που έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την παρακολούθησή του.

Ειδικότερα, αφορά:

  • Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Κοινωνιολόγους
  • Επαγγελματίες Υγείας
  • Στελέχη (και υποψήφια Στελέχη) Επιχειρήσεων (Διευθυντές, Προϊσταμένων Τμημάτων, Υπεύθυνους Τμημάτων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού),
  • Εκπαιδευτικούς και Στελέχη Εκπαίδευσης
  • Όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν ως Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας στις Δομές Δια Βίου Μάθησης (Δ.ΙΕΚ, Δ.ΣΕΚ, ΕΠΑΣ, ΚΔΒΜ, Σχολές Γονέων, ΣΔΕ)
  • Στελέχη Δημόσιων Οργανισμών και Υπαλλήλους που ενδιαφέρονται για τον τρόπο λειτουργίας και ανάπτυξης του Οργανισμού τους,
  • Γονείς
  • Φοιτητές, Παιδαγωγικών/ Καθηγητικών Σχολών και Κοινωνικών Επιστημών

Γιατί να το παρακολουθήσω:

Αποκτώ σημαντικό επιστημονικό εφόδιο στις επιλογές Στελεχών Εκπαίδευσης

Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.

Εξασφαλίζω συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)

Θα εξοικειωθώ με το συναρπαστικό κόσμο της Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και θα βελτιώσω μέσω αυτής την αυτογνωσία και τις σχέσεις μου με τους άλλους.

Θα γνωρίσω τη σημασία της επένδυσης στο ανθρώπινο δυναμικό, και την «απόδοση» αυτής για τον Οργανισμό.

Θα εμπλουτίσω τις γνώσεις μου σε μείζονος σημασίας ζητήματα για τον Οργανισμό, όπως η εκπαίδευση και η δια βίου επιμόρφωση του προσωπικού, τεχνικές ενίσχυσης της εργασιακής αποτελεσματικότητας, πρακτικές υποκίνησης του προσωπικού

Θα κατανοήσω τη διαφορά της Ηγεσίας από τη Διοίκηση και το ρόλο της στην ανάπτυξη του Οργανισμού

Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.