fbpx

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Συμβουλευτική και Οικογένεια-  Ο ρόλος του Γονέα

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Συμβουλευτική και Επικοινωνία

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Διαδίκτυο και παιδί

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Η επίδραση του διαζυγίου στο παιδί

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Μονογονεϊκές Οικογένειες

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Ανάδοχες Οικογένειες

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Διαπολιτισμική Συμβουλευτική

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Διαφυλικές Σχέσεις και Έφηβοι

ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Η Διαχείριση του Πένθους

ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Συνεργασία Οικογένειας και Σχολείου

ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Σχολικός Εκφοβισμός και Επιθετική Συμπεριφορά Παιδιού

ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Μουσικοθεραπεία

Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, Σύμβουλος Καριέρας, Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα όπως, ΣΔΕ, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, ΚΔΒΜ των Δήμων, Πολυεθνικές ή μεγάλες Εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών,  ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.

Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ  ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).

Ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ)

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ:

  • Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: K1/122436/25-07-2016, «Κριτήρια μοριοδότησης για την επιλογή Συμβούλων Σταδιοδρομίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)».
  • Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: K1/122460/25-07-2016, «Κριτήρια Μοριοδότησης για την επιλογή Συμβούλων Ψυχολόγων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)».
  • Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση για εκπαιδευτής ή Στέλεχος στις Σχολές Γονέων και τα ΚΔΒΜ των Δήμων σύμφωνα με τις Εγκυκλίους του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (ΙΝΕΔΙΒΙΜ/Αρ. Πρωτ: 660/12/71455/10-10-2014, ΙΝΕΔΙΒΙΜ/Αρ. Πρωτ: 602/10/36944/08—7-2013
  • Εξασφαλίζω καθοριστικό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
  • Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
  • Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.

Σκοπός

Η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων, μέσω της διοχέτευσης Συμβουλευτικών Υπηρεσίιών  για θεμελιώδη ζητήματα της σύγχρονης Οικογένειας και του Σχολείου, όπως Επικοινωνία Οικογένειας και Εκπαιδευτικού, ο ρόλος της Οικογένειας στην εξελικτική πορεία του παιδιού, Σχολικός εκφοβισμός, κίνδυνοι μέσω Διαδικτύου, διαχείριση πένθους, ενσωμάτωση ευπαθών κοινωνικών ομάδων στη σχολική κοινότητα, και διαφυλικές σχέσεις.

Πού απευθύνεται:

  • Σε γονείς που επιθυμούν να ερμηνεύσουν τα κίνητρα της συμπεριφοράς των παιδιών τους και να  και να συνεισφέρουν αποτελεσματικά στη βελτίωσής της
  • Σε Στελέχη Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτικούς που θα κληθούν να εφαρμόσουν στην τάξη τις αρχές της συμβουλευτικής,
  • Σε Ψυχολόγους, οι οποίοι ενδιαφέρονται να εργαστούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), ως Ψυχολόγοι Σύμβουλοι, λαμβάνοντας τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ
  • Σε Κοινωνιολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Ψυχολόγους και εργαζόμενους στον τομέα της Ψυχικής Υγείας οι οποίοι ενδιαφέρονται να απασχοληθούν  ως σύμβουλοι καριέρας στο Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) ως Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας, και στις Σχολές Γονέων ως Υπεύθυνοι Εκπαίδευσης ή εκπαιδευτές/εισηγητές, λαμβάνοντας τη μέγιστη μοριοδότηση σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ
  • Σε όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν σε ΚΔΒΜ των Δήμων και Σχολές Γονέων ως Εκπαιδευτές ή Στελέχη
  • Σε όσους επιθυμούν να προχωρήσουν σε μία διαδικασία αυτογνωσίας  και προσωπικής καλλιέργειας

Η αξιολόγηση του σεμιναρίου γίνεται με την εκπόνηση 10 θεωρητικών εργασιών.

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

  • Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
  • Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
  • Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση  εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας (e-learning) και περιλαμβάνει  πλήρες HANDBOOK για κάθε ενότητά του: E–books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες και πλήρη βιβλιογραφία- δικτυογραφία). Επιπλέον, διαδραστική πλατφόρμα ασύγχρονης μάθησης (classroom) και συνεχή ανατροφοδότηση μέσω forum αυτής.