fbpx

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Φιλοσοφία και Πρόγραμμα Σπουδών

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Η Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για τα ΣΔΕ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας στην Ελλάδα

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Ο εκπαιδευτικός στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Ο εκπαιδευόμενος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Διάγνωση αναγκών των εκπαιδευομένων

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Διαθεματικότητα και βιωματική μάθηση στα ΣΔΕ

ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Η σημασία της Ομάδας

ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Γραμματισμός και Πρόγραμμα Σπουδών των ΣΔΕ

ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Καλές Πρακτικές

ΕΝΟΤΗΤΑ 12: Συμβουλευτικές υπηρεσίες

ΕΝΟΤΗΤΑ 13: Διδακτικές μέθοδοι στα ΣΔΕ

ΕΝΟΤΗΤΑ 14: Σχεδιασμός διδακτικής ενότητας

ΕΝΟΤΗΤΑ 15: Περιγραφική Αξιολόγηση στα ΣΔΕ

 

Σκοπός του προγράμματος

Η αναβάθμιση των γνώσεων των στο πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας των  Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, καθώς και σε θέματα  φιλοσοφίας και Αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων γενικότερα.

Ειδικότερα, η κατανόηση της αναγκαιότητας αυτού του θεσμού, το ρόλο εκπαιδευτή και εκπαιδευομένου, τα προγράμματα σπουδών, τις τεχνικές ενεργητικής μάθησης, το γραμματισμό και την αξιολόγηση.

Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί

  • ως εκπαιδευτής ή/και Στέλεχος (Διευθυντής/Υποδιευθυντής) στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ή
  • ως Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα (πέραν των ΣΔΕ), όπως, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή μεγάλες Εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών,  ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
  • Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ  ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).
  • Εξασφαλίζει τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: K1/122436/25-07-2016, ως   Σύμβουλος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
  • Εξασφαλίζει τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Κ1/122460/25-07-2016, ως   Σύμβουλος Ψυχολόγος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
  • Εξασφαλίζει τη μέγιστη μοριοδότηση (4 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Κ1/122403/25-07-2016, ως Υποδιευθυντής στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
  • Εξασφαλίζει τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Κ1/161890 /13-10-2015, ως Εκπαιδευτής στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
  • Εξασφαλίζει τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: 602/10/36944/08-07-2013, ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΚΔΒΜ) των δήμων.
  • Εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
  • Εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).
  • Εμπλουτίζει το βιογραφικό του εκπαιδευόμενου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.

Η αξιολόγηση του σεμιναρίου γίνεται με την εκπόνηση 10 θεωρητικών εργασιών που αναφέρονται στην εκπαίδευση εκπαιδευτών των σχολείων δεύτερης ευκαιρίας.

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

  • Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
  • Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
  • Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας (e-learning) και περιλαμβάνει  πλήρες HANDBOOK για κάθε ενότητά του:

E–books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες και πλήρη βιβλιογραφία- δικτυογραφία). Επιπλέον, διαδραστική πλατφόρμα ασύγχρονης μάθησης (classroom) και συνεχή ανατροφοδότηση μέσω forum αυτής.