fbpx

Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων Κέντρων Διά Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ)

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Εισαγωγή

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: Βασικές Αρχές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Ομάδα Εκπαιδευομένων-Ομάδες Στόχοι

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Η Εκπαιδευτική Πρακτική στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και η Δυναμική της Ομάδας

ΕΝΟΤΗΤΑ 4: Αρχές Εκπαίδευσης και Αποτελεσματική Μάθηση Ενηλίκων

ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Ιστορική εξέλιξη – Εκπαιδευτική Πολιτική

ΕΝΟΤΗΤΑ 6: Μεθοδολογία Σχεδιασμού –Κοινωνικο- Οικονομικό – Πολιτισμικό Πλαίσιο

ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Εκπαιδευτικές μέθοδοι – Τεχνικές – Εκπαιδευτική διεργασία

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: Βασικές Ικανότητες-Φύλο- Διαπολιτισμικότητα

ΕΝΟΤΗΤΑ 9: Εκπαιδευτικό Υλικό- Εποπτικά Μέσα- Χώρος

ΕΝΟΤΗΤΑ 10:  Η Αξιολόγηση, η Αυτοαξιολόγηση και η Συνεχής Ανάπτυξη στην Εκπαίδευση Ενηλίκων

ΕΝΟΤΗΤΑ 11: Παραδείγματα Μελέτης Περίπτωσης

Όσοι θα συμμετέχουν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα, ανεξαρτήτως επιπέδου και εμπειρίας στην εκπαίδευση ενηλίκων, θα επικαιροποιήσουν τις υπάρχουσες γνώσεις τους, θα κατακτήσουν νέες εκπαιδευτικές δεξιότητες, θα βελτιώσουν την επαγγελματική ικανότητά τους σε ότι αφορά το σχεδιασμό , την οργάνωση και την προετοιμασία της διδακτικής του παρέμβασης του με βάση τις θεωρίες μάθησης ενηλίκων, τη δυναμική της ομάδας, τις εκπαιδευτικές πολιτικές, το κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο και τις ανάγκες του πληθυσμού στόχου που αφορά τους ενήλικες.

Η συγκεκριμένη επιμόρφωση μοριοδοτείται σε Προκηρύξεις:

  1. Εκπαιδευτών Ενηλίκωνστα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Σ.Ε.Κ.)
  2. για Αποσπάσεις εκπαιδευτικώνστα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
  3. Συμβούλων Σταδιοδρομίαςστα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
  4. Υποδιευθυντώνστα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
  5. Διευθυντών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
  6. Υποδιευθυντώνστα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) 
  7. Σημαντικό προσόν επιλογής από Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς(Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ)

Η αξιολόγηση του σεμιναρίου γίνεται με την εκπόνηση 10 θεωρητικών εργασιών που αναφέρονται σε θέματα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ΚΔΒΜ.

Μεθοδολογία Αξιολόγησης

  • Αρχική (μεθοδολογική ανίχνευση των πραγματικών επιμορφωτικών αναγκών και ενδιαφερόντων των συμμετεχόντων)
  • Διαμορφωτική (ενεργής συμμετοχή κάθε επιμορφούμενου στα θέματα και επιστημονικές δραστηριότητες που αναρτώνται στην πλατφόρμα μάθησης)
  • Τελική (ανατροφοδότηση και αξιολόγηση εργασιών και test αυτοαξιολόγησης).

Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί εξ ολοκλήρου με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας (e-learning) και περιλαμβάνει  πλήρες HANDBOOK για κάθε ενότητά του: E–books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες και πλήρη βιβλιογραφία- δικτυογραφία). Επιπλέον, διαδραστική πλατφόρμα ασύγχρονης μάθησης (classroom) και συνεχή ανατροφοδότηση μέσω forum αυτής.